Job 46 van 220


Report this listing

Solliciteren



Senior Branch Manager


Functie

Als office manager of kantoorverantwoordelijke voor Synergie Roeselare Large Accounts, ben je verantwoordelijk voor de de goede operationale werking en de coaching van jouw 8-koppig team. Dit bestaat uit 2 Project Managers en 6 Project Consultants aan. Verder zorg je - met een eigen flair en aanpak - voor een enthousiast team én tevreden klanten en uitzendkrachten in jouw regio.

Als branch manager Large Accounts bij Synergie zal jouw takenpakket bestaan uit:

  • Het coachen van jouw teams en toezien op de operationele werking.
  • Vinger aan de pôls houden bij onze verschillende klanten en problemen detecteren.
  • Ervoor zorgen dat de verschillende klanten (en hun verschillende afdelingen) kwalitatief geserviced worden.
  • Contacten onderhouden met verschillende Synergie-kantoren betreft vacatures van de klant in hun regio.
  • Optimaliseren en kritisch bekijken van de bestaande processen, zowel bij klanten als ons eigen kantoor.
  • In tandem met jouw district manager kwartaalmeetings voorbereiden.
  • Opvolgen van KPI's omtrent de werking van het kantoor.

Bedrijfsprofiel:

Synergie Belgium , dat zijn 450 collega’s. Meer dan 70 kantoren en in-house teams bij bedrijven. Vier gespecialiseerde afdelingen - Interim, Careers, Construct en S&you. Allemaal gericht op één doel: de juiste persoon op de juiste werkplek. Je zal de leiding opnemen van ons Large Accounts kantoor dat verspreidt zit over verschillende projecten in Roeselare, Waregem, en Wielsbeke. En wie weet waar nog in de toekomst?

Jouw profiel

Heb jij alles in huis voor een job als office manager ? Wij zoeken een echte ambassadeur van Synergie, liefst met de volgende kwaliteiten:

  • Ervaring in de uitzendsector en het runnen van een kantoor is een vereiste.
  • Dankzij jouw doelgerichte attitude weet je meerdere ballen in de lucht te houden, figuurlijk dan toch. Je bent steeds op de hoogte van het reilen en zeilen van het kantoor.
  • Je bent een geboren communicator gezien je dagelijks op alle fronten contacten zal onderhouden.
  • Een analytische en proceduregerichte mindset is key.
  • Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk bij consulent en klant.
  • Je ziet commerciële opportuniteiten en durft deze te grijpen.
  • Als leider sta je stevig in je schoenen: je zorgt voor het aansturen, ondersteunen, motiveren en coachen van je consultants, kortom: een people manager.

Verder ben je van vele markten thuis. Je bent de motor van je team en werkt nauw samen met de consulenten. Ook bouw je stevige relaties op met bedrijven uit jouw regio. Je rapporteert aan de regioverantwoordelijke en werkt intensief samen met directie en hoofdkantoor.

  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • De activiteit van de dienst coördineren
    Instrumenten voor opvolging analyseren en verbeteringen voorstellen
  • Uitzendpersoneel ter beschikking stellen en opvolgen, in samenwerking met de werkgevers
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klantenrekeningen administratief opvolgen (tegoeden, voorschotten, uitstaande bedragen, ...)
    Toezicht houden op het beheer van de portefeuilles (financieringsdossiers, solvabiliteit, ...)
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen
  • Administratieve procedures voor de behandeling van orders vastleggen
    Controleren of de administratieve procedures toegepast worden

Aanbod

Naast een afwisselende job als office manager die meerdere projecten overziet kan je rekenen op nog een heleboel voordelen:

  • Een brutoloon tussen €3000 - €4500 / maand, afhankelijk van jouw ervaring.
  • Een jaarbonus, maaltijd- en ecocheques en maandelijkse representatievergoeding. Onkostenvergoeding, vakantiegeld en eindejaarspremie.
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering met spaarplan.
  • Bedrijfswagen met tankkaart en gsm + abonnement.
  • De kans om te leren, te groeien en jezelf te ontwikkelen. We voorzien een uitgebreid opleidingspakket met interne en externe opleidingen en persoonlijke begeleiding.
  • Goede work-life balance! Met 32 vakantiedagen en 1 thuiswerkdag per week.
  • Happy@Synergie: gezonde en gelukkige collega’s, daar gaan we voor. Daarom organiseren we activiteiten om de fun-factor en positieve sfeer te stimuleren. Van een klein presentje tot een knallend personeelsfeest, van teambuildings tot sportieve uitdagingen, van fysiek tot mentaal welzijn. Wij zijn er voor jou!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht